لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
مقالات-علمی-آهن مقالات علمی آهن اخبار-بازار-آهن اخبار بازار آهن تحلیل-بازار-آهن تحلیل بازار آهن تحلیل-بازار-خودرو تحلیل بازار خودرو تحلیل-بازار-ارز تحلیل بازار ارز
گزینه-ها سفیران آهن زاینده رود
۰۳۱-۹۱۰۰۱۰۴۰ تلفن-تماس ورود | ثبت نام

طلا: 3,305,800 تومان

دلار: 0 تومان

بیتکوین: 67,145 دلار

بورس: 2,158,535

تمام سکه: 37,395,000 تومان

نیم سکه: 23,200,000 تومان

ربع سکه: 14,600,000 تومان

تتر: 56,900 تومان

یورو: 62,090 تومان

جستجو
صفحه-اصلی صفحه اصلی لیست-قیمت لیست قیمت بیشتر
لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
فروش-ویژه فروش ویژه بلاگ وبلاگ بیشتر درباره-ما درباره ما ارتباط-با-ما ارتباط با ما

معرفی برترین تولید کنندگان لوله فولادی

تاریخ انتشار تاریخ انتشار: ١۴۰۲/١۰/١۶
تعداد بازدید ۵١ بازدید
مدت مطالعه مدت مطالعه: ١۰ دقیقه
تعداد نظر ۰ نظر

لوله های فولادی کاربرد های بی‌شماری در انتقالات سیالات بین شهری و درون ساختمانی و صنایع گوناگون در حوزه ساخت و ساز دارند. قطعا تولیدکنندگان لوله های فولادی تاثیر زیادی بر کیفیت نهایی لوله دارند. اما آیا میدانید برترین تولیدکنندگان لوله های فولادی در ایران کدامند؟ و با کیفیت ترین لوله های فلزی توسط کدام کارخانه ها تولید میشود؟ در این مطلب به بررسی برترین تولید کنندگان لوله های فولادی در ایران می‌پردازیم تا هر چه بیشتر به شناخت شما مخاطبین درباره تولید کنندگان و کارخانه های تولید لوله در ایران کمک کرده باشیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا ابتدا به طور مختصر درباره انواع لوله های فولادی پر استفاده اطلاع پیدا کنیم و سپس به بررسی هر کدام از مجموعه تولیدی های لوله های آهنی و فولادی بپردازیم.

برترین تولید کنندگان لوله فولادی

انواع لوله های فولادی در صنعت کدامند؟

انواع لوله های فولادی بر اساس کاربرد، آلیاژ، وجود یا عدم داشتن درز، به انواع مختلفی تقسیم میشوند که در ادامه به بررسی مهمترین و پر استفاده ترین انواع لوله های فولادی میپردازیم. همچنین شما میتوانید جهت مشاهده ابعاد و اندازه های انواع لوله های فولادی به همراه قیمت هر کدام از تمامی کارخانه های کشور به صفحه قیمت لوله وارد شوید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان برای خرید لوله فلزی مورد نیاز پروژه خود با شماره 031-91001040 تماس بگیرید. با سفیران آهن همراه باشید.

لوله صنعتی یک لوله فولادی از آلیاژ با کربن بالا است و همچنین صخامت دیواره لوله های صنعتی نسبت به دیگر لوله ها بیشتر بوده که به همین دلیل سختی بیشتر و تحمل بالاتری در برابر فشار دارد. از لوله های صنعتی در ساخت سازه های فلزی بزرگ مثل پل ها و در انتقالات سیالات در مسافت های زیاد استفاده میشوند.

لوله های داربست برای تحمل فشار، تولید شده و بیشترین کاربرد و استفاده از لوله های داربست به عنوان نگهدارنده در هنگام ساخت و ساز های گوناگون و همچنین برای دسترسی راحت تر به مناطق مختلف ساختمان استفاده میشود.

لوله مانیسمان استحکام و قدرت بالایی در برابر تحمل فشار و دما های بالا دارد. لوله مانیسمان کاربرد زیادی در صنایع پتروشیمی و کشتی سازی دارند همچنین بر اساس آلیاژ به کار رفته در آن ها قیمت بالاتری نسبت به سایر لوله ها دارد. 

لوله مبلی جز سبک ترین لوله های فولادی محسوب میشود و کاربرد زیادی در تولید اسکلت مبل دارد. ویژگی های لوله مانیسمان انعطاف پذیری مناسب و قابلیت جوش پذیری بالا و همچنین تحمل فشار زیاد است درحالی که وزن لوله مبلی بسیار سبک است که به علت سطح صیقلی که دارد به آن لوله روغنی هم گفته میشود.

لوله گازرسانی مخصوص انتقال گاز تولید و استفاده میشوند. جنس لوله های گازی از گالوانیزه بوده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد. لوله های گازرسانی در دو نوع روکار و توکار برای استفاده های متفاوت تولید میشوند که نوع توکار این لوله ها مقاوم تر بوده و قابلیت ضد خوردگی قوی تری دارند.

انواع لوله های فولادی در صنعت

کارخانه کچو

مجموعه تولیدی فولاد گستر حداد که با نام کچو هم شناخته میشود از جمله بزرگترین تولید کنندگان انواع لوله مبلی، لوله داربستی، لوله صنعتی و لوله گازی، در اندازه و ابعاد گوناگون به شمار میرود. کارخانه کچو در سال 1372 با میزان طرفیت تولید 100 هزار تن در سال در شهر اصفهان تاسیس شد. در حال حاضر ظرفیت تولید این کارخانه در خصوص انواع لوله به میزان 500 هزار تن به طور سالانه میرسد. کارخانه کچو در زمینه تولید انواع پروفیل هم فعالیت میکند و جز برترین کارخانه های تولید پروفیل در ایران محسوب میشود.

کارخانه یاران

کارخانه فولاد یاران تهران را با نام نورد و لوله یاران هم میشناسند. این کارخانه در سال 1382 در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع کار خود را با هدف تولید انواع لوله با ظرفیت 100 هزار تن در سال آغاز کرد که تنها بعد از گذراندن یک سال شاهد افزایش میزان تولید تا سه برابر مقدار اولیه بودیم یعنی 300 هزار تن در سال که مقدار قابل توجهی از حجم تولیدات را شامل میشود. کارخانه فولاد یاران از جمله کارخانه هایی است که با در اختیار داشتن کادر مجرب و نیروی فنی با مهارت، انواع لوله های فولادی با کیفیتی را به بازار اهن عرضه داشته است.

کارخانه یاران

کارخانه سدید

کارخانه لوله سازی سدید یا ماشین سازی فتحی در سال 1342 افتتاح شد و در سال 1367 فعالیت خود را در زمینه تولید لوله های فولادی آغاز کرد و در سال 1378 گواهینامه ISO 9001 را دریافت کرد. ظرفیت تولید این کارخانه سالانه تا 250 هزار تن میرسد و عنوان برترین تولیدکننده انواع لوله فولادی تا سایز 14 را دارد. لازم به ذکر است که لوله های این کارخانه جز با کیفیت ترین لوله های تولید در ایران هستند و با تجهیزات و تکنولوژی های انحصاری شامل بخش های متالوگرافی و آزمایشگاه های تست و خوردگی، لوله های گازی و صنعتی را در قطر های 20 تا 120 اینچ روانه بازار میکند.

کارخانه ایران اسپیرال

کارخانه ایران اسپیرال در دو خط متفاوت و بر اساس استاندارد های AWWA و جوش از آمریکا و همچنین گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو اقدام به تولید انواع لوله اسپیرال میکند. لوله های اسپیرال در سایز های بزرگتری نسبت به دیگر انواع لوله تولید میشوند و کاربرد های زیادی در صنایع نفت و گاز دارند.

کارخانه ایران اسپیرال

جمع بندی

در این مطلب به بررسی انواع لوله فولادی و برترین تولید کنندگان انواع لوله فولادی در ایران پرداختیم. قبل از خرید هر نوع لوله فولادی یا هرگونه محصولات فولادی از هر شرکت یا کارخانه می توانید با گرفتن مشاوره دقیق و کارشناسی از نکات کلیدی انتخاب لوله فولادی یا محصول مورد نظر خود آگاه شوید و در ادامه با استعلام قیمت و آگاهی از قیمت کارخانه و مکان بارگیری، خریدی بی واسطه داشته باشید. برای دستیابی به چنین مواردی می توانید سفیران آهن را در خرید انواع لوله فولادی انتخاب نمایید.

ضمن تشکر از شما کاربران گرامی که تا این بخش از مقاله با ما همراه بودید، لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید. امیدواریم که این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته و بتوانیم به اطلاعات و آگاهی شما در خصوص انواع لوله فولادی و برترین کارخانه های تولید کننده انواع لوله افزوده باشیم.

ارسال دیدگاه

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

● مطالب مرتبط

آشنایی با روش های تولید لوله انواع لوله فولادی به همراه کاربرد و قیمت هر کدام
پشتیبانی-واتساپ پشتیبانی واتساپ پشتیبانی-تلگرام پشتیبانی تلگرام پشتیبانی-ایتا پشتیبانی ایتا