لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
مقالات-علمی-آهن مقالات علمی آهن اخبار-بازار-آهن اخبار بازار آهن تحلیل-بازار-آهن تحلیل بازار آهن تحلیل-بازار-خودرو تحلیل بازار خودرو تحلیل-بازار-ارز تحلیل بازار ارز
گزینه-ها سفیران آهن زاینده رود
۰۳۱-۹۱۰۰۱۰۴۰ تلفن-تماس ورود | ثبت نام

طلا: 3,305,800 تومان

دلار: 0 تومان

بیتکوین: 67,145 دلار

بورس: 2,158,535

تمام سکه: 37,395,000 تومان

نیم سکه: 23,200,000 تومان

ربع سکه: 14,600,000 تومان

تتر: 56,900 تومان

یورو: 62,090 تومان

جستجو
صفحه-اصلی صفحه اصلی لیست-قیمت لیست قیمت بیشتر
لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
فروش-ویژه فروش ویژه بلاگ وبلاگ بیشتر درباره-ما درباره ما ارتباط-با-ما ارتباط با ما

راهنمای خرید لوله گازی + نکات مهم

تاریخ انتشار تاریخ انتشار: ١۴۰۲/١١/۲
تعداد بازدید ١۸ بازدید
مدت مطالعه مدت مطالعه: ١۰ دقیقه
تعداد نظر ١ نظر

لوله های گازی مخصوص انتقال گاز تولید و استفاده میشوند و به همین منظور جنس لوله های گازی از گالوانیزه بوده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند. در این مطلب به بررسی مهم ترین نکاتی که باید قبل از خرید لوله گازی به آن توجه شود خواهیم پرداخت. لوله های گازرسانی در ابعاد و اندازه و انواع مختلفی تولید میشوند. برای خرید لوله گازی همواره باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا با رعایت آن ها بتوانید خریدی مطمئن همراه با در نظر گرفتن نیازمندی خود داشته باشید تا بیشترین سود و بهره را از خرید لوله گازی داشته باشید. در ادامه به مهمترین مواردی که در خصوص خرید لوله گازی باید به آنها توجه داشت میپردازیم. جهت استعلام قیمت لوله گازی میتوانید با شماره 91001040-031 تماس بگیرید. برای داشتن خریدی به صرفه با بیشترین بازدهی با سفیران آهن همراه باشید.

راهنمای خرید لوله گازی

تشخیص نیازمندی لوله گازی پروژه

از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید این است که دقیقا به چه لوله گازی با چه ابعاد و ضخامتی نیاز دارید و سپس آن را را با لوله های گازی موجود و قابل تهیه در بازارآهن تطبیق دهید. این که بدانید چه لوله گازی نیاز دارید ارتباط مستقیمی با پروژه شما دارد و بسیار اهمیت دارد. ممکن است پروژه شما نیاز به لوله گازی روکار داشته باشد اما به دلیل اطلاع نداشتن از انواع لوله گازی و کاربرد هر کدام به اشتباه برای خرید لوله گازی نوع دیگری از هزینه کنید که در این صورت بازدهی پروژه شما کم میشود و گاهی باعث پشیمانی از خرید و بلا استفاده بودن لوله میشود. 

برای جلوگیری از چنین اشتباهاتی باید ابتدا نیازمندی های پروژه خود به لوله گازی را به طور دقیق مشخص کرده و در صورت نیاز مشاوره بگیرید. درصورت نیاز میتوانید با شماره 91001040-031 از سفیران آهن تماس بگیرید. همچنین برای اطلاع از قیمت لوله گازی و یا خرید لوله گازی میتوانید به وبسایت سفیران آهن مراجعه کنید. در ادامه مهمترین موارد فنی در خصوص لوله گازی که قبل از خرید باید به آنها توجه داشت بررسی میشود.

لوله گازی روکار یا توکار؟

یکی از مهمترین مواردی که باید قبل از خرید لوله گازی به آن توجه کنید روکار یا توکار بودن لوله گازی است. همانطور که میدانید لوله های گازرسانی توکار به شکلی تولید میشوند که مخصوص استفاده در قسمت های پنهان از دید قرار میگیرند و لوله های گازی روکار، خارج از قسمت مورد نظر هستند. هر کدام از لوله های گازی روکار و توکار دارای ویژگی هایی هستند که مناسب استفاده در موارد مشخص شده اند. شما باید بر اساس نیازی که به لوله گازی دارید و همچنین هزینه و ملزومات پروژه خود تشخیص دهید که کدام یک از لوله های گازی روکار و توکار را نیاز دارید. در ادامه با سفیران آهن همراه باشید.

تشخیص نیازمندی لوله گازی پروژه

توجه به ضخامت لوله گازی

هر چه ضخامت ورق لوله گازی افزایش پیدا کند، در طول و اندازه مشخص، قدرت تحمل فشار بیشتر و البته وزن بیشتری پیدا میکند که باعث افزایش قیمت لوله گازی میشود زیرا تمامی محصولات بازار آهن بر اساس کیلوگرم خرید و فروش میشود و ضخامت لوله یکی از عوامل موثر بر وزن لوله های گازی است که باید به آن توجه شود. پیشنهاد میشود لوله های گازی را تا کمی بیشتر از حداکثر ضخامت مورد نیاز تهیه کنید.

اطلاع از استاندارد های لوله گازرسانی

استاندارد های مختلفی برای لوله های گازرسانی وجود دارد که بنا بر استفاده و کاربرد به وجود آمده اند و لوله های گازی تولید شده توسط هر استاندارد، ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند که شما باید بر اساس نیاز پروژه خود استاندارد مورد نیاز را انتخاب کنید. از پر استفاده ترین لوله های گازی بر اساس استاندارد میتوان DIN2440 و DIN2441 را نام برد. برای استعلام قیمت انواع استاندارد لوله گازی و مشاوره خرید لوله گازی میتوانید به شماره 91001040-031 از شرکت سفیران آهن جهت مشاوره خرید لوله گازی تماس بگیرید یا به صفحه قیمت لوله گازی مراجعه کنید. 

استاندارد های لوله گازرسانی

استعلام تولید کنندگان لوله گازی

یکی دیگر از این موارد که ارتباط زیادی با کیفیت لوله گازی دارد، برند و کارخانه تولید کننده لوله گازی است. در واقع با توجه به روش تولید لوله گازی میتوان در مجموعه های کوچک هم اقدام به تولید آن کرد که اطمینان از اصالت مواد اولیه مورد استفاده و فرآیند تولید و استعلام این موارد جز وظایف خریدار بوده و کمک زیادی به تعیین لوله گازی مورد نیاز با قیمت مناسب از مجموعه مورد نظر میکند. تا انتهای مطلب با سفیران آهن همراه باشید.

استعلام قیمت لوله گازی

استعلام قیمت از فروشنده ها و مجموعه های واسط مختلف، در خصوص صرفه جویی در هزینه ها بسیار مهم است. شما برای خرید لوله گازی یا هر محصولی، اگر بخواهید خرید به صرفه و مطمئن با بیشترین بازدهی را داشته باشید باید از مجموعه های زیادی استعلام قیمت لوله گازی را انجام داده و متوجه هزینه های پنهان و ارزش افزوده محصول شوید و گزینه ای که به صرفه تر، مناسب تر و قابل اطمینان است را انتخاب کنید. شما میتوانید برای داشتن خریدی بی واسطه و به صرفه سفیران آهن را انتخاب کنید.

تضمین کیفیت لوله گازی

یکی از مواردی که در هنگام انتخاب مجموعه و یا واسطه باید به آن دقت کرد گواهی تضمین کیفیت و سلامت لوله گازی از لحاظ ساختاری و ظاهری است. مجموعه ای که شما انتخاب میکنید تا خرید لوله گازی خود را به واسطه از آن ها انجام دهید بهتر است که تضمین کیفیت و اصالت محصول را به شما بدهند و گواهی تحت عنوان نداشتن عیوب و ایرادات ظاهری و همچنین عدم وجود ضربه و کجی یا خمیدگی و ایرادات ساختاری لوله گازی را به شما بدهند.

استعلام قیمت لوله گازی

بررسی هزینه انتقال بار 

هزینه انتقال بار لوله گازی از مواردی است که بر روی قیمت لوله گازی تاثیر میگذارد و باید قبل از خرید لوله گازی بررسی شود. قبل از نهایی کردن خرید خود و سفارش و پرداخت مبلغ پیش فاکتور، باید تا جای ممکن از هزینه های پنهان که قطعا هزینه انتقال بار هم جزئی از آن است اطلاع یابید. از طریق ارتباط با فروشنده حداقل میتوان به صورت یک بازه قیمتی از این هزینه ها مطلع شد و با دانستن این موارد انتخاب نهایی را انجام داد. 

روش صحیح نگهداری از لوله گازی

تا زمانی که بخواهید از لوله گازی استفاده کنید، در جهت حفظ و نگهداری از لوله گازی باید یکسری موارد را رعایت کنید که در زیر برخی از مهمترین این موارد آمده است:

• مکان نگه داری لوله گازی باید کاملا خشک و بدون رطوبت باشد .

• لوله گازی را از تماس با هرگونه مواد خورنده جدا کنید.

• از انبار کردن لوله های گازی بر روی هم جلوگیری شود.

• لوله های گازرسانی در سایز های مختلف باید جداگانه بسته بندی و ذخیره شود

• لوله های گازرسانی درون انبار نباید با زمین تماس داشته باشد و تا جای ممکن از برخورد آنها با زمین جلوگیری شود.

• قرار دادن یک پوشش بر روی سطح لوله میتواند آنها را از تماس با مواد خورنده و مضر و همچنین رطوبت جلوگیری کند. جنس این پوشش بهتر است برزنتی باشد.

 روش صحیح نگهداری از لوله گازی

جمع بندی

در این مقاله به بررسی مهمترین نکات در خصوص خرید لوله گازی پرداختیم تا شما عزیزان با در نظر گرفتن این موارد خریدی بهینه و مناسب داشته باشید. قبل از خرید لوله گازی یا هرگونه محصولات فولادی از هر شرکت یا کارخانه می توانید با گرفتن مشاوره دقیق و کارشناسی از نکات کلیدی انتخاب و خرید لوله گازی یا محصول مورد نظر خود آگاه شوید و در ادامه با استعلام قیمت لوله گازی و آگاهی از قیمت کارخانه و مکان بارگیری خریدی بی واسطه داشته باشید. برای دستیابی به چنین مواردی می توانید سفیران آهن را در خرید لوله گازی انتخاب نمایید.

ضمن تشکر از شما کاربران گرامی که تا این بخش از مقاله با ما همراه بودید، لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید. امیدواریم که این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته و بتوانیم به اطلاعات و آگاهی شما در خصوص خرید لوله گازی هر چند به میزان کم افزوده باشیم.

ارسال دیدگاه

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر ناشناس

1402/11/8

مقاله جالبی بود با تشکر

● مطالب مرتبط

قیمت لوله فولادی به چه عواملی وابسته است؟ معرفی برترین تولید کنندگان لوله فولادی آشنایی با روش های تولید لوله انواع لوله فولادی به همراه کاربرد و قیمت هر کدام
پشتیبانی-واتساپ پشتیبانی واتساپ پشتیبانی-تلگرام پشتیبانی تلگرام پشتیبانی-ایتا پشتیبانی ایتا