لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
مقالات-علمی-آهن مقالات علمی آهن اخبار-بازار-آهن اخبار بازار آهن تحلیل-بازار-آهن تحلیل بازار آهن تحلیل-بازار-خودرو تحلیل بازار خودرو تحلیل-بازار-ارز تحلیل بازار ارز
گزینه-ها سفیران آهن زاینده رود
۰۳۱-۹۱۰۰۱۰۴۰ تلفن-تماس ورود | ثبت نام

طلا: 3,305,800 تومان

دلار: 0 تومان

بیتکوین: 67,145 دلار

بورس: 2,158,535

تمام سکه: 37,395,000 تومان

نیم سکه: 23,200,000 تومان

ربع سکه: 14,600,000 تومان

تتر: 56,900 تومان

یورو: 62,090 تومان

جستجو
صفحه-اصلی صفحه اصلی لیست-قیمت لیست قیمت بیشتر
لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
فروش-ویژه فروش ویژه بلاگ وبلاگ بیشتر درباره-ما درباره ما ارتباط-با-ما ارتباط با ما

نکات مهم در خرید قوطی پروفیل

تاریخ انتشار تاریخ انتشار: ١۴۰۲/١۰/۲١
تعداد بازدید ۴۸ بازدید
مدت مطالعه مدت مطالعه: ١۲ دقیقه
تعداد نظر ۰ نظر

یکی از مقاطع فولادی پر کاربرد در ساخت و ساز و صنایع مهم کشور، پروفیل است. در این مطلب به بررسی مهمترین نکات قبل و بعد از خرید پروفیل میپردازیم. پروفیل ها در ابعاد و اندازه و انواع مختلفی تولید میشوند اما برای خرید انواع پروفیل همواره باید نکاتی مشابه را در نظر داشته باشید. شما با رعایت یکسری موارد ساده میتوانید خریدی مطمئن با بهترین قیمت همراه در نظر گرفتن نیازمندی خود داشته باشید تا بیشترین سود و بهره را از خرید پروفیل خود داشته باشید. در ادامه به مهمترین مواردی که در خصوص خرید پروفیل باید به آنها توجه داشت میپردازیم. برای داشتن خریدی به صرفه با بیشترین بازدهی با سفیران آهن همراه باشید.

مهمترین نکات برای بررسی قبل از خرید پروفیل

نکات قبل از خرید پروفیل

قبل از خرید پروفیل نیاز است تا یکسری موارد را مشخص کنید و بعضی موارد را با فروشنده در میان بگذارید تا بیشترین بهره را از خرید خود داشته باشید. از مهمترین نکاتی که باید قبل از خرید هرگونه پروفیل بررسی کنید شامل تشخیص نوع پروفیل مورد نیاز، تعیین ابعاد و ضخامت و مقدار پروفیل لازم، اطلاع از استاندارد ها و کارخانه های تولیدی پروفیل است و همچنین مواردی وجود دارد که باید از طریق ارتباط با فروشنده بررسی شود مثل استعلام قیمت، تضمین کیفیت پروفیل و بررسی هزینه انتقال بار و قیمت تمام شده که در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت.

تشخیص نوع پروفیل مورد نیاز

ابتدا باید نیازمندی پروژه خود را با پروفیل های موجود و قابل تهیه در بازارآهن تطبیق دهید. این که بدانید چه نوع پروفیل نیاز دارید ارتباط مستقیمی با پروژه شما دارد و بسیار اهمیت دارد. ممکن است پروژه شما نیاز به پروفیل ستونی داشته باشد اما به دلیل اطلاع نداشتن از انواع پروفیل و کاربرد هر کدام به اشتباه برای خرید نوع دیگری از پروفیل هزینه کنید که در این صورت بازدهی پروژه شما کم میشود و گاهی باعث پشیمانی از خرید و بلا استفاده بودن پروفیل و درخواست مرجوع کردن آن میشود. برای جلوگیری از چنین اشتباهاتی باید ابتدا نیازمندی های پروفیل خود را به طور دقیق مشخص کرده و در صورت نیاز مشاوره بگیرید. درصورت نیاز میتوانید با شماره 91001040-031 از سفیران آهن تماس بگیرید.

تعیین ابعاد و ضخامت و مقدار پروفیل لازم

پس از تعیین توع پروفیل مورد نیاز، باید از ضخامت، اندازه و ابعاد پروفیل انتخابی خود در بازار مطلع شوید. این مورد نیز ارتباط زیادی با نیازمندی های پروژه خود دارد. برای مثال ممکن است مورد استفاده شما از پروفیل مبلی برای تحمل فشار نیاز به حداکثر ضخامت 5 میلی متر داشته باشد که در صورت عدم محاسبه این موارد و اطلاع نداشتن، اقدام به تهیه ضخامت های بالاتر کنید که در این صورت وزن کلی بار شما بیشتر شده و بخشی از هزینه ها بدون دلیل انجام شود.

تعیین نیازمندی و تشخیص نوع و مقدار پروفیل مورد نیاز

اطلاع از استانداردهای انواع پروفیل

یکی دیگر از مواردی که باید قبل از خرید آن را رعایت کنید و ارتباط مستقیمی هم با مورد استفاده شما دارد، تعیین استاندارد مورد نیاز برای پروفیل است. انواع پروفیل های موجود در بازار توسط استاندارد های متفاوتی از ورق و آلیاژ ها تولید میشوند که قطعا بر روی قیمت، وزن، تحمل فشار و دیگر ویژگی های پروفیل موثر هستند و باید همگی در جهت نیاز شما تعیین شود تا از هزینه ای که میکنید، بیشترین نتیجه مفید را بگیرید. برای مشاهده قیمت پروفیل کلیک کنید. تا انتهای مطلب با سفیران آهن همراه باشید.

استعلام مجموعه‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل

یکی دیگر از این موارد که ارتباط زیادی با استاندارد پروفیل دارد، برند و کارخانه تولید کننده پروفیل است. در واقع بستگی به روش تولید پروفیل میتوان در مجموعه های کوچک هم اقدام به تولید آن کرد که اطمینان از اصالت مواد اولیه مورد استفاده و فرآیند تولید و استعلام این موارد جز وظایف خریدار بوده و کمک زیادی به تعیین پروفیل مورد نیاز با قیمت مناسب از مجموعه مورد نظر میکند.

استعلام قیمت و تشخیص واسطه ها

استعلام قیمت از فروشنده ها و مجموعه های واسط مختلف، در خصوص صرفه جویی در هزینه ها بسیار مهم است. شما به عنوان خریدار پروفیل اگر بخواهید خرید به صرفه و مطمئن با بیشترین بازدهی را داشته باشید باید از مجموعه های زیادی استعلام قیمت کرده و متوجه هزینه های پنهان و ارزش افزوده محصول شوید و گزینه ای که به صرفه تر، مناسب تر و قابل اطمینان است را انتخاب کنید. شما میتوانید برای داشتن خریدی بی واسطه سفیران آهن را انتخاب کنید.

گواهی و تضمین کیفیت پروفیل

یکی از مواردی که در هنگام انتخاب مجموعه و یا واسطه باید به آن دقت کرد گواهی تضمین کیفیت و سلامت پروفیل از لحاظ ساختاری و ظاهری است. مجموعه ای که شما انتخاب میکنید تا خرید پروفیل خود را به واسطه از آن ها انجام دهید بهتر است که تضمین کیفیت و اصالت محصول را به شما بدهند و گواهی تحت عنوان نداشتن عیوب و ایرادات ظاهری و همچنین عدم وجود ضربه و کجی یا خمیدگی و ایرادات ساختاری را به شما بدهند.

بررسی هزینه انتقال بار و قیمت نهایی

قبل از نهایی کردن خرید خود و سفارش و پرداخت مبلغ پیش فاکتور، باید تا جای ممکن از هزینه های پنهان که قطعا هزینه انتقال بار هم جزئی از آن است اطلاع یابید. از طریق ارتباط با فروشنده حداقل میتوان به صورت یک بازه قیمتی از این هزینه ها مطلع شد و با دانستن این موارد انتخاب نهایی را انجام داد.

بررسی قیمت نهایی پروفیل و هزینه های پنهان

نکات بعد از خرید پروفیل

پس از آن که خرید خود را انجام دادید و پروفیل مورد نظر به دست شما رسید، باید یکسری موارد را مجدد بررسی کرده تا از خرید خود مطمئن شوید که مربوط به خصوصیات ظاهری، مقدار و کیفیت محصول است. پس از اصمینان از این موارد باید مواردی را در جهت نگهداری صحیح پروفیل تا زمان استفاده، رعایت کنید. در ادامه مطلب با سفیران آهن همراه باشید.

بررسی نوع و اندازه و سازنده پروفیل

اولین موردی که باید بررسی کنید نوع پروفیلی است که بدست شما رسیده است که باید با پروفیلی که سفارش داده اید یکی باشد. پس از اطمینان از نوع پروفیل، باید ضخامت و ابعاد پروفیل را بررسی کنید تا مطمئن شوید متفاوت از ابعاد و اندازه درخواستی شما نباشد. سپس باید از اصالت و بند پروفیل اطمینان حداقل کنید. معمولا سازندگان بزرگ پروفیل علامت و برند خود را با علائم اختصاری مخحصوص خود بر روی بخشی از محصولات خود چاپ یا حک میکنند اما در صورت خرید از مجموعه های تولیدی کوچک روش خاصی جز آزمون و خطای محصول و پلاک برای اعتبار سنجی اصالت و تطبیق سازنده وجود ندارد.

بررسی ابعاد و اندازه پروفیل پس از خرید

بررسی کیفیت پروفیل

هنگامی که مطمئن شدید پروفیل شما با برند و ابعاد و اندازه و نوع درخواستی شما مطابقت دارد، باید به بررسی کیفی محصول بپردازید. این بررسی عموما به خصوصیات ظاهری پروفیل خلاصه میشود. تا همین مقدار که مطمئن شوید پروفیل ها ضربه و خوردگی نداشته باشند و فاقد هر گونه کجی، آسیب مشخص و ایرادات ظاهری باشند کافی است.

نگهداری صحیح از پروفیل

بعد از این که از پروفیلی که به دست شما رسیده مطمئن شدید باید در جهت حفظ و نگهداری از پروفیل، تا زمانی که بخواهید از آن استفاده کنید، یکسری موارد را رعایت کنید که در زیر برخی از مهمترین این موارد آمده است:

• مکان نگه داری پروفیل باید کاملا خشک و بدون رطوبت باشد .

• پروفیل باید در جایی نگه داری شود که تماسی با خاک نداشته باشد.

• پروفیل را از تماس با هرگونه مواد خورنده جدا کنید.

• پروفیل از تماس با روغن و محصولاتی از این قبیل باید دور نگه داشته شود.

• از انبار کردن پروفیل ها بر روی هم بهتر است جلوگیری شود.

• پروفیل ها در سایز های مختلف باید جداگانه بسته بندی و ذخیره شود

• پروفیل نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرد و اگر در معرض نور بود حتما قبل از استفاده با خنک سازی توسط آب دمای آن را پایین آوریم.

• دمای محیطی نگه داری پروفیل در محدوده -15 تا +34 درجه سانتی گراد می باشد.

• کنترل رطوبت سطح پروفیل برای عدم زنگ زدگی آن بسیار مهم و ضروری می باشد.

• پروفیل های درون انبار نباید با زمین تماس داشته باشد و تا جای ممکن از برخورد آنها با زمین جلوگیری شود.

• قرار دادن یک پوشش بر روی سطح پروفیل میتواند پروفیل ها را از تماس با مواد خورنده و مضر و همچنین رطوبت جلوگیری کند. جنس این پوشش بهتر است برزنتی باشد.

نکات مربوط به نگهداری صحیح از پروفیل

جمع بندی

در این مقاله به بررسی مهمترین نکات قبل وبعد از خرید پروفیل پرداختیم تا شما عزیزان با در نظر گرفتن این موارد خریدی بهینه و مناسب داشته باشید. قبل از خرید پروفیل یا هرگونه محصولات فولادی از هر شرکت یا کارخانه می توانید با گرفتن مشاوره دقیق و کارشناسی از نکات کلیدی انتخاب پروفیل یا محصول مورد نظر خود آگاه شوید و در ادامه با استعلام قیمت و آگاهی از قیمت کارخانه و مکان بارگیری خریدی بی واسطه داشته باشید. برای دستیابی به چنین مواردی می توانید سفیران آهن را در خرید پروفیل انتخاب نمایید.

ضمن تشکر از شما کاربران گرامی که تا این بخش از مقاله با ما همراه بودید، لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید. امیدواریم که این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته و بتوانیم به اطلاعات و آگاهی شما در خصوص خرید پروفیل هر چند به میزان کم افزوده باشیم.

ارسال دیدگاه

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

● مطالب مرتبط

عوامل موثر بر قیمت انواع پروفیل انواع پروفیل چگونه تولید میشوند؟ برترین کارخانه های پروفیل کدامند؟
پشتیبانی-واتساپ پشتیبانی واتساپ پشتیبانی-تلگرام پشتیبانی تلگرام پشتیبانی-ایتا پشتیبانی ایتا