لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
مقالات-علمی-آهن مقالات علمی آهن اخبار-بازار-آهن اخبار بازار آهن تحلیل-بازار-آهن تحلیل بازار آهن تحلیل-بازار-خودرو تحلیل بازار خودرو تحلیل-بازار-ارز تحلیل بازار ارز
گزینه-ها سفیران آهن زاینده رود
۰۳۱-۹۱۰۰۱۰۴۰ تلفن-تماس ورود | ثبت نام

طلا: 3,305,800 تومان

دلار: 0 تومان

بیتکوین: 67,145 دلار

بورس: 2,158,535

تمام سکه: 37,395,000 تومان

نیم سکه: 23,200,000 تومان

ربع سکه: 14,600,000 تومان

تتر: 56,900 تومان

یورو: 62,090 تومان

جستجو
صفحه-اصلی صفحه اصلی لیست-قیمت لیست قیمت بیشتر
لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
فروش-ویژه فروش ویژه بلاگ وبلاگ بیشتر درباره-ما درباره ما ارتباط-با-ما ارتباط با ما

برترین کارخانه های پروفیل کدامند؟

تاریخ انتشار تاریخ انتشار: ١۴۰۲/١۰/۴
تعداد بازدید ۴۴ بازدید
مدت مطالعه مدت مطالعه: ١۰ دقیقه
تعداد نظر ۰ نظر

پروفیل های فولادی از پر کاربرد ترین محصولات فولادی در ساختمان سازی و صنایع گوناگون هستند. کارخانه های بسیاری در ایران به تولید انواع قوطی پروفیل می‌پردازند. در حال حاضر برترین و محبوب ترین تولیدی های انواع پروفیل در مناطق حومه شهر های تهران و اصفهان هستند. قطعا اطلاع از کارخانه های تولید کننده پروفیل میتواند شما را در خرید پروفیل مورد نیاز پروژه خود یاری دهد تا بتوانید خریدی به صرفه و بدون واسطه داشته باشید. تا پایان این مطلب با سفیران آهن همراه باشید تا شما را با برترین کارخانه های تولید کننده ی انواع پروفیل فولادی در ایران آشنا کنیم.

برترین کارخانه های پروفیل کدامند؟

کارخانه پروفیل تعاونی فولاد علویجه

کارخانه لوله و پروفیل فولاد علویجه با سه فاز تولیدی در سال 1374 در شهرک صنعتی علویجه شروع به تولید انواع لوله و قوطی پروفیل کرد. همچنین انواع چهارچوب و درب و قالب پنجره و قوطی های مربعی و شش ضلعی از دیگر محصولات این شرکت است. در سال 1374 اولین فاز این کارخانه با ظرفیت 12000 تن پروفیل فولادی و سه سال بعد فاز دوم با هدف افزایش ظرفیت تولید به میزان 42000 تن و فاز سوم این کارخانه در سال 1385 و با افزایش ظرفیت تولید به میزان 200 هزار تن پروفیل راه اندازی شد. جهت مشاهده قیمت پروفیل فولاد علویجه کلیک کنید.

کارخانه نورد پروفیل ساوه

مجموعه کارخانه های نورد پروفیل ساوه در سال 1354 فعالیت خود را با ظرفیت تولیدی 50 هزار تن در سال آغاز کرد. کارخانه نورد و پروفیل ساوه در حال حاضر ظرفیتی بیش از 2 میلیون تن در سال بوده و از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع پروفیل و لوله در کشور ایران است. محصولات این کارخانه شامل انواع پروفیل های فرم دار و ساختمانی و صنعتی و درب و پنجره ای و همچنین انواع لوله های فولادی آب و گازرسانی و صنعتی است که توسط روش جوش القایی و مجموعا در سه فاز عملیاتی تولید شده است. پروفیل های تولید شده از کارخانه نورد پروفیل ساوه جز با کیفیت ترین و مرغوب ترین پروفیل های فولادی در ایران است.

کارخانه نیکان پروفیل اصفهان

کارخانه نیکان پروفیل اصفهان از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع قوطی پروفیل و چهارچوب درب و پنجره است که در سال 1374 اولین فاز این کارخانه به بهره برداری رسید. در حال حاضر ظرفیت تولید این کارخانه به میزان 70 هزار تن از انواع پروفیل صنعتی و ستونی در سال است. کارخانه نیکان پروفیل اصفهان دارای 6 خط تولید انواع پروفیل است. لازم به ذکر است که این کارخانه محصولات دیگری شامل توری و سیم و نبشی و ناودانی را هم تولید میکند.

پروفیل کارخانه نیکان پروفیل اصفهان

کارخانه فولاد گستر حداد کچو

مجموعه تولیدی فولاد گستر حداد کچو در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع در شهرک صنعتی رازی در شهرضا واقع شده است. این کارخانه در سال 1385 اولین فاز تولیدی خود را با هدف تولید انواع قوطی و پروفیل فولادی به میزان ظرفیت 400 هزار تن در سال شروع کرد و در سال 1388 به اولین بهره برداری رسید. فاز دوم این کارخانه در سال 1390 و با حداکثر ظرفیت تولیدی 1 میلیون تن در سال تاسیس شد. برای مشاهده قیمت انواع پروفیل کلیک کنید.

کارخانه فولاد تهران شرق

کارخانه فولاد تهران شرق جز محبوب ترین تولید کنندگان انواع پروفیل های فولادی است که به علت کیفیت بالای محصولات خود اقدام به صادرات بخشی از محصولات خود به بازار های خارجی کرده است. این گروه صنعتی فعالیت خود را از سال 1380 در منطقه خاتون آباد پاکدشت تهران آغاز کرد. محصولات فولادی کارخانه فولاد تهران شرق شامل انواع پروفیل های مربعی و مستطیلی، پروفیل Z، پروفیل های درب و پنجره، پروفیل های صنعتی و ساختمانی و انواع لوله های فولادی صنعتی و لوله های رزوه دار و اسکلت های فلزی می‌باشد. 

کارخانه کیان پرشیا تهران

یکی دیگر از برترین تولید کنندگان انواع پروفیل فولادی مجموعه تولیدی کیان پرشیا تهران است که در سال 1380 با هدف تولید انواع لوله و پروفیل صنعتی و ساختمانی احداث شد. محصولات فولادی این کارخانه شامل انواع پروفیل درب و پنجره، انواع لوله های فولادی با ضخامت بالا و درز مستقیم و همچنین بوده که به علت کیفیت بالای تولید، بخشی از محصولات خود را به کشور های همسایه نظیر ترکمنستان و عراق و دیگر کشور های منطقه صادر می‌کند.

کارخانه کیان پرشیا تهران

کارخانه پروفیل جهان پارس تهران

کارخانه پروفیل جهان پارس در سال 1361 فعالیت خود را با هدف تولید محصولات فولادی صنعتی و ساختمانی شامل انواع لوله و قوطی پروفیل و انواع مفتولی و نبشی و ناودانی در تهران آغاز کرد. پروفیل های این شرکت در دو نوع بسته و باز تولید میشوند و به علت کیفیت بالای محصولات تولیدی، محبوبیت بالایی در میان خریداران دارد. این کارخانه در کنار تامین نیاز های بازار داخلی کشور، بخشی از محصولات خود را به کشور های همسایه صادر میکند. برای مشاهده قیمت پروفیل Z کلیک کنید.

کارخانه لوله و پروفیل صابری تهران

شرکت و کارخانه لوله و پروفیل صابری در شهرک صنعتی عباس آباد در سال 1387 با هدف تولید پروفیل های فولادی چهارچوبی و در و پنجره و پروفیل های چهارضلعی و درزجوش و طرح دار با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی و با کیفیت ترین مواد اولیه تاسیس شد. کارخانه پروفیل صابری در حال حاضر ظرفیت تولید 500 هزار تن در سال دارد. قوطی پروفیل های مربعی و مستطیلی این کارخانه از ضخامت 1 تا 14 میلی متر تولید و در بازار عرضه می‌شود.

کارخانه لوله و پروفیل صابری تهران

کارخانه نورد لوله یاران تهران

کارخانه نورد و لوله تهران یکی دیگر از برترین تولید کنندگان انواع لوله و پروفیل فولادی و با کیفیت بالا در ایران به شمار میرود که با هدف تولید انواع لوله های صنعتی و پروفیل های ساختمانی باز و بسته در سال 1382 با ظرفیت تولید 105 هزار تن در سال تاسیس شد. محصولات این کارخانه شامل لوله های آب و گاز خانگی و شهری، لوله های شوفاژ و انواع پروفیل درب و پنجره و پروفیل های ساختمانی و صنعتی است.

جمع بندی 

در این مطلب به بررسی برترین کارخانه ها و مجموعه های تولید انواع پروفیل در ایران پرداختیم. قبل از خرید هر نوع پروفیل فولادی یا هرگونه محصولات فولادی از هر شرکت یا کارخانه می توانید با گرفتن مشاوره دقیق و کارشناسی از نکات کلیدی انتخاب پروفیل فولادی یا محصول مورد نظر خود آگاه شوید و در ادامه با استعلام قیمت و آگاهی از قیمت کارخانه و مکان بارگیری، خریدی بی واسطه داشته باشید. برای دستیابی به چنین مواردی می توانید سفیران آهن را انتخاب نمایید.

قیمت خرید پروفیل سفیران آهن

ضمن تشکر از شما کاربران گرامی که تا این بخش از مقاله با ما همراه بودید، لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید. امیدواریم که این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته و بتوانیم به اطلاعات و آگاهی شما در خصوص برترین تولید کنندگان پروفیل فولادی افزوده باشیم.

ارسال دیدگاه

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

● مطالب مرتبط

انواع پروفیل چگونه تولید میشوند؟
پشتیبانی-واتساپ پشتیبانی واتساپ پشتیبانی-تلگرام پشتیبانی تلگرام پشتیبانی-ایتا پشتیبانی ایتا