لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
مقالات-علمی-آهن مقالات علمی آهن اخبار-بازار-آهن اخبار بازار آهن تحلیل-بازار-آهن تحلیل بازار آهن تحلیل-بازار-خودرو تحلیل بازار خودرو تحلیل-بازار-ارز تحلیل بازار ارز
گزینه-ها سفیران آهن زاینده رود
۰۳۱-۹۱۰۰۱۰۴۰ تلفن-تماس ورود | ثبت نام

طلا: 3,305,800 تومان

دلار: 0 تومان

بیتکوین: 67,145 دلار

بورس: 2,158,535

تمام سکه: 37,395,000 تومان

نیم سکه: 23,200,000 تومان

ربع سکه: 14,600,000 تومان

تتر: 56,900 تومان

یورو: 62,090 تومان

جستجو
صفحه-اصلی صفحه اصلی لیست-قیمت لیست قیمت بیشتر
لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
فروش-ویژه فروش ویژه بلاگ وبلاگ بیشتر درباره-ما درباره ما ارتباط-با-ما ارتباط با ما

آشنایی با ماشین آلات برشکاری ورق های فولادی

تاریخ انتشار تاریخ انتشار: ١۴۰۲/١۰/١۳
تعداد بازدید ۵۸ بازدید
مدت مطالعه مدت مطالعه: ١۰ دقیقه
تعداد نظر ۰ نظر

دستگاه برش ورق فولادی و تعرفه و شیوه اجرای آن بستگی به ضخامت ورق و آلیاژ آن و شکل و فرم برشکاری دارد. ماشین آلات مختلفی جهت برشکاری ورق های فولادی به کار میروند که هزینه انواع خدمات برشکاری و نحوه انجام آن بستگی به وزن ورق، سفارش مشتری و دستگاه مورد نیاز و... دارد. در این مطلب به بررسی عوامل تعیین کننده قیمت خدمات برش ورق فولادی در سفیران آهن میپردازیم و سپس به معرفی ماشین آلات مختلف جهت برشکاری و شیوه انجام فرآیند برش ورق های فولادی پرداخته میشود.

ماشین آلات برشکاری ورق های فولادی

قیمت خدمات برش ورق فولادی

خدمات برشکاری ورق فولادی در مجموعه ها و کارگاه های گوناگون، قیمت ها و تعرفه های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند اما یکسری موارد کلی وجود دارد که در همه جا به عنوان عوامل مهمی در تعیین نوع دستگاه برشکاری و تعرفه خدمات برش ورق فولادی تاثیر زیادی دارند. همچنین یکسری هزینه های فرعی تحت عنوان هزینه های پنهان در قیمت تمام شده فرآیند برشکاری موثر است. در ادامه مطلب با سفیران آهن همراه باشید تا شما را مهمترین عوامل موثر بر تعرفه خدمات برشکاری آشنا کنیم.

ضخامت ورق فولادی در برشکاری چه تاثیری دارد؟

در تعرفه خدمات برش ورق های فولادی، ضخامت ورق نقش مهمی دارد زیرا یکی از مهمترین عوامل در تعیین نوع دستگاه مورد استفاده جهت انجام فرآیند برشکاری ورق های فولادی است. از آنجا که هر ماشین برشکاری برای ایجاد برشکاری بر سطح ورق با حداکثر میزان مشخصی از ضخامت است، باید با توجه به قیمت و ضخامت ورق و توان انواع ماشین آلات برای برشکاری ورق تعیین کرد که از کدام دستگاه برشکاری استفاده کرد.

برای نمونه دستگاه گیوتین برای برش ورق های با طول بالاتر به کار میرود و روش cnc برای ایجاد برش بر ورق های با حداکثر ضخامت 200 میلی متر مناسب است و انجام برشکاری با ضخامت بالاتر با دستگاه لیزر باعث آسیب رسیدن به قطعات دستگاه لیزر خواهد شد. در بخش معرفی انواع دستگاه های برشکاری با مزایا و معایب و محدودیت های انواع دستگاه های برش ورق فولادی آشنا خواهید شد.

ر ضخامت ورق فولادی در برشکاری

خدمات برش ورق فولادی سفیران آهن

خدمات برش ورق فولادی در مجموعه سفیران آهن تاثیر مستقیمی با دستگاه مورد استفاده برای برشکاری و همچنین وزن و طول ورق و سفارش مشتری دارد. بیشترین میزان برشکاری توسط دستگاه گیوتین، پلاسما، برش لیزرس و CNC انجام میشود که همگی جز مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا در برشکاری ورق هستند و برشکاری با کیفیت بالا و نتیجه مطلوبی دارند. شما میتوانید جهت سفارش خدمات برش ورق یا مشاوره رایگان با شماره 91001040 – ۰۳١ تماس بگیرید و یا از طریق سایت سفیران آهن سوالات یا سفارش خود را با ما در میان بگذارید.

مزایای خدمات برش ورق فولادی در سفیران آهن

مجموعه سفیران آهن با بیش از 10 سال سابقه حرفه‌ای در حوزه بازارآهن و انواع خدمات برشکاری ورق فولادی و خمکاری مقاطع فولادی، ضمانت کیفیت بالا و قیمتی پایین تر نسبت به سایر مجموعه ها میدهد. جهت اطلاع دقیق از تعرفه های خدمات برشکاری و خمکاری سفیران آهن با شماره 91001040 – ۰۳١ تماس بگیرید. در ادامه به بررسی مدرن ترین تکنولوژی های برشکاری که همگی توسط سفیران آهن انجام میشوند میپردازیم. با سفیران آهن همراه باشید.

خدمات برش ورق فولادی گیوتین

خدمات برش ورق فولادی توسط گیوتین با حداکثر طول 6 متر در سفیران آهن انجام میشود. از مزایای این دستگاه میتوان به اعمال برش یکجا با طول بالاتر ورق اشاره کرد. البته از معایب این روش دقت پایین تر نسبت به دیگر روش ها (در صورت عدم استفاده از CNC) و همچنین قابلیت برش ورق تا حداکثر 25 میلی متر اشاره کرد. استفاده از گیوتین یکی از سریع ترین روش ها برای برش انواع ورق های فولادی با بازه ضخامت بالا محسوب میشود. برش گیوتین میتواند دارای تکنولوژی CNC باشد که مجموعه سفیران آهن با در اختیار داشتن مدرن ترین ماشین آلات برشکاری، پلن های متفاوتی برای ارائه خدمات برش ورق فولادی پیش روی مشتری قرار میدهد. برای آشنایی بیشتر با اجزای دستگاه گیوتین و و نحوه برشکاری با آن به شما پیشنهاد میکنم مقاله آشنایی با دستگاه گیوتین و روش های برشکاری با آن را مطالعه کنید.

خدمات برش ورق فولادی با گیوتین

خدمات برش ورق فولادی با پلاسما

خدمات برش ورق فولادی توسط دستگاه پلاسما جز متنوع ترین روش ها در خدمات برشکاری ورق های فلزی بوده و کاربرد های بسیار دیگری هم دارد اما در خصوص برش ورق، سرعت بالای خدمات برش ورق فولادی در بازه 1 تا 20 میلی جز مزیت های این روش است که البته به طور معمول تا 25 میلی متر بوده و در آلیاژ های خاص میتواند تا 150 میلی متر هم افزایش یابد. از نکات مثبت در استفاده از روش پلاسما تنوع طرح ها و مدل های برشکاری است که میتواند بر سطح فلزات ایجاد کند.

برش ورق فولادی با پلاسما

خدمات برش ورق فولادی لیزری

خدمات برش ورق فولادی در مجموعه سفیران آهن توسط دستگاه لیزر، دارای مزیت های زیادی مثل دقت بسیار بالا و سهولت انجام فرآیند برشکاری است اما دارای محدودیت برش فلزات حداکثر تا ضخامت 20 میلی متر است که از معایب آن یاد میشود. نکته قابل توجه و تاثیر گذار در استفاده از روش برش لیزری، ضخامت قطعه است زیرا با افزایش ضخامت، سرعت دستگاه به شدت کم میشود و برعکس در صورتی که ورق ضخامت کمی داشته باشد، دستگاه لیزر با سرعت بسیار بالا عملیات برش را بر سطح ورق انجام خواهد داد.

برش ورق فولادی لیزری

خدمات برش ورق فولادی با CNC

خدمات برش ورق فولادی توسط CNC از بالاترین دقت و حداکثر ضخامت ورق به همراه بسیاری از مزایای دیگر در سفیران آهن خدمت شما مشتریان عزیز ارائه میشود. سهولت روش اجرای فرآیند برشکاری و ضایعات و اصطحلاک کم و قیمت به صرفه تر از دیگر مزایای استفاده از تکنولوژی CNC در ارائه خدمات برش ورق در انواع گوناگون محسوب میشود. همچنین تنوع و طرح های مختلف برشکاری با CNC باعث شده تا به عنوان یکی از بهترین و به صرفه ترین روش های برشکاری فلزات گوناگون باشد.

برش ورق فولادی با CNC

سفیران آهن با در اختیار داشتن مجرب ترین نیروهای مسلط به روش ها دستگاه ها و موارد مربوط به خمکاری ورق تضمین کیفیت خمکاری ورق را به مشتریان خود میدهد. جهت اطلاع دقیق از تعرفه های خدمات خمکاری ورق سفیران آهن با شماره 91001040– ۰۳١ تماس بگیرید.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی روش های برشکاری ورق های فولادی و دستگاه های مورد استفاده و تعرفه خدمات و عواملی که بر روی قیمت خدمات برشکاری موثر هستند پرداختیم. قبل از خرید ورق فولادی یا هرگونه محصولات فولادی از هر شرکت یا کارخانه می توانید با گرفتن مشاوره دقیق و کارشناسی از نکات کلیدی انتخاب ورق آهن یا محصول مورد نظر خود آگاه شوید و در ادامه با استعلام قیمت و آگاهی از قیمت کارخانه و مکان بارگیری خریدی بی واسطه داشته باشید. برای دستیابی به چنین مواردی می توانید سفیران آهن را در خرید ورق فولادی یا خدمات برشکاری انتخاب نمایید.

ضمن تشکر از شما کاربران گرامی که تا این بخش از مقاله با ما همراه بودید، لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید. امیدواریم که این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته و بتوانیم به اطلاعات و آگاهی شما در خصوص ماشین آلات برشکاری و استفاده از خدمات برش ورق های فولادی هر چند به میزان کم افزوده باشیم.

ارسال دیدگاه

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

● مطالب مرتبط

روش ها و دستگاه های خمکاری ورق های فولادی
پشتیبانی-واتساپ پشتیبانی واتساپ پشتیبانی-تلگرام پشتیبانی تلگرام پشتیبانی-ایتا پشتیبانی ایتا