لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
مقالات-علمی-آهن مقالات علمی آهن اخبار-بازار-آهن اخبار بازار آهن تحلیل-بازار-آهن تحلیل بازار آهن تحلیل-بازار-خودرو تحلیل بازار خودرو تحلیل-بازار-ارز تحلیل بازار ارز
گزینه-ها سفیران آهن زاینده رود
۰۳۱-۹۱۰۰۱۰۴۰ تلفن-تماس ورود | ثبت نام

طلا: 3,305,800 تومان

دلار: 0 تومان

بیتکوین: 67,145 دلار

بورس: 2,158,535

تمام سکه: 37,395,000 تومان

نیم سکه: 23,200,000 تومان

ربع سکه: 14,600,000 تومان

تتر: 56,900 تومان

یورو: 62,090 تومان

جستجو
صفحه-اصلی صفحه اصلی لیست-قیمت لیست قیمت بیشتر
لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
فروش-ویژه فروش ویژه بلاگ وبلاگ بیشتر درباره-ما درباره ما ارتباط-با-ما ارتباط با ما

شرایط نگهداری از میلگرد چیست

تاریخ انتشار تاریخ انتشار: 1402/6/18
تعداد بازدید 36 بازدید
مدت مطالعه مدت مطالعه: 8 دقیقه
تعداد نظر 0 نظر

بیشترین کاربرد میلگرد در افزایش ثبات و پایداری سازه های بتنی است بنابراین دانستن شرایط ایده آل جهت نگهداری از میلگرد اهمیت فراوانی دارد زیرا میلگرد زنگ زده باعث کاهش کارایی میلگرد و افزایش خطر در استفاده در سازه های بتنی است. شرایط استفاده از میلگرد به عوامل مختلفی وابسته است و شرایط ذخیره سازی و انبار کردن، شرایط محیط و دما بستگی دارد. شرایط نگه داری به دو دسته تقسیم می شود:

 خب حالا به اختصار دو مورد بالا را شرح می دهیم و بررسی می کنیم که مکان و شرایط محیطی برای نگه داری میلگرد به چه شکلی باید باشد. با سفیران آهن همراه باشید.

مکان نگه‌داری از میلگرد

شرایط محیطی نگه‌داری از میلگرد

نکات نگه‌داری از میلگرد

خب موارد بالا شرایط نگه داری میلگرد بود که در تکمیل آن باید گفت که وقتی میلگرد را انبار می کنیم باید خیلی دقت کرد که میلگرد به صورت افقی اگر نگه داری می شود حتماً زیر ساخت های نگه داری افقی آن رعایت شود و فرم میلگرد تغییر نکند و اگر به صورت عمودی نگهداری می شود باید دقت کرد که از ارتفاع سقوط نکند و اگر زمان زیادی را برای نگهداری میلگرد تا مصرف در انبار نگه‌داری کنیم حتما از ضدزنگ و پوشش محافظ برای میلگرد استفاده نماییم.

پس استفاده از ظروف نگه داری برای میلگرد یک اصل مهم می باشد. با رعایت تمامی موارد بالا می توانید عمر و نگهداری استانداری را برای میلگرد فراهم سازید و از فرسایش و خرابی آن .جلوگیری کنید. در بالا گفته شد که میلگرد را برای جلوگیری از زنگ زدگی پوششی می کنند که میلگرد با سطح پوششی  به دو  دسته زیر تقسیم می شود که شرایط نگه داری خاصی دارند. قطعا هر چه میلگرد شرایط نگهداری بهتری داشته باشد، به قیمت بالاتری فروخته میشود. جهت اطلاع از قیمت میلگرد از تمامی کارخانه ها به صفحه قیمت میلگرد مراجعه کنید.

نحوه نگه داری میلگرد فولاد ضد زنگ

نحوه نگه داری میلگرد دارای پوشش اپوکسی

برای اینکه این نوع میلگرد آسیب نبیند می توانید از تسمه مصنوعی برای بسته بندی آن استفاده کرد و از کشیدن و برخورد میلگرد ها با یکدیگر جلوگیری کرد و استفاده از فوم بهترین راه حل می باشد و برای بستن آن ها از سیم و کابل لخت استفاده نکرد و از پشتی های مناسب برای جلوگیری از آسیب در لحظه افتادن این میلگردها استفاده نمود.

اهمیت قفسه بندی در انبار میلگرد

هنگامی که از قفسه بندی در انبار میلگرد استفاده میشود، عملیات حمل و نقل میلگرد به صورت ساختاریافته و بدون دخالت امور جا به جایی به صورت دستی میشود و نظم انبار میلگرد بالاتر رفته و باعث مدیریت آسان تر میلگرد های مختلف در هر قفسه میشود.

همچنین تخلیه و بارگیری میلگرد ایمن تر بوده و به دلیل فاصله از زمین، میلگرد های درون قفسه از رطوبت و یا از تماس با هر ماده‌ای که ممکن است باعث خرابی آن شود جلوگیری میشود و شناسایی هر دسته میلگرد به آسانی انجام میشود.

در آخر باید گفت قفسه بندی یک عامل مهم در مرحله انتقال و خروج میلگرد به انبار می باشد و کار را برای شما آسان میکند و کمترین آسیب را به میلگرد می رساند و همین طور زمان و سرعت شما را در بارگیری وانتقال میلگرد بالا می برد و همین طور ایمنی بیشتری را به ارمغان می آورد.برای شناخت برترین کارخانه های تولید کننده میلگرد در ایران به شما پیشنهاد میکنم مقاله برترین کارخانه های میلگرد آجدار را از دست ندهید.

جمع بندی

در این مطلب به مهمترین عوامل خرابی میلگرد و اهمیت نگهداری صحیح از انواع میلگرد در انبار و چگونگی نگهداری از میلگرد توضیحاتی داده شد. همچنین ضمن تشکر از شما که تا این قسمت از این مقاله با سفیران آهن همراه بودید، خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید. امیدواریم که این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته و بتوانیم به اطلاعات و آگاهی شما هر چند به میزان کم افزوده باشیم.

پشتیبانی-واتساپ پشتیبانی واتساپ پشتیبانی-تلگرام پشتیبانی تلگرام پشتیبانی-ایتا پشتیبانی ایتا