لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
مقالات-علمی-آهن مقالات علمی آهن اخبار-بازار-آهن اخبار بازار آهن تحلیل-بازار-آهن تحلیل بازار آهن تحلیل-بازار-خودرو تحلیل بازار خودرو تحلیل-بازار-ارز تحلیل بازار ارز
گزینه-ها سفیران آهن زاینده رود
۰۳۱-۹۱۰۰۱۰۴۰ تلفن-تماس ورود | ثبت نام

طلا: 3,305,800 تومان

دلار: 0 تومان

بیتکوین: 67,145 دلار

بورس: 2,158,535

تمام سکه: 37,395,000 تومان

نیم سکه: 23,200,000 تومان

ربع سکه: 14,600,000 تومان

تتر: 56,900 تومان

یورو: 62,090 تومان

جستجو
صفحه-اصلی صفحه اصلی لیست-قیمت لیست قیمت بیشتر
لیست-قیمت-ورق لیست قیمت ورق
لیست-قیمت-میلگرد لیست قیمت میلگرد
لیست-قیمت-تیرآهن لیست قیمت تیرآهن
لیست-قیمت-پروفیل لیست قیمت پروفیل
لیست-قیمت-لوله لیست قیمت لوله
لیست-قیمت-نبشی لیست قیمت نبشی
لیست-قیمت-ناودانی لیست قیمت ناودانی
لیست-قیمت-مفتولی لیست قیمت مفتولی
فروش-ویژه فروش ویژه بلاگ وبلاگ بیشتر درباره-ما درباره ما ارتباط-با-ما ارتباط با ما

برترین کارخانه های میلگرد آجدار

تاریخ انتشار تاریخ انتشار: 1402/5/8
تعداد بازدید 95 بازدید
مدت مطالعه مدت مطالعه: 26 دقیقه
تعداد نظر 0 نظر

میلگرد آجدار یکی از پراستفاده ترین مقاطع فولادی می باشد که به دلیل تنوع در جنس، سایز و کارخانه های تولید کننده، آن را نسبت به سایر محصولات فولادی متمایز کرده و در دسته پر فروش ها قرار داده است. اما آیا می‌دانید برترین کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد آجدار کدامند؟ میلگرد آجدار مورد نیاز شما از چه کارخانه‌ای تولید می‌شود؟ و از کجا می‌توان با به‌صرفه‌ترین قیمت، میلگرد آجدار مورد نیاز کار خود را تهیه نمود؟

اگر شما هم این سؤالات را در ذهن خود دارید، این مطلب مخصوص شماست و اگر به دنبال یافتن جواب صحیح برای سؤالات خود هستید، به شما پیشنهاد می‌کنم که 10 دقیقه از وقت ارزشمند خود را به مطالعه این مطلب اختصاص دهید و این مقاله را تا انتها بخوانید. با سفیران آهن همراه باشید تا شما را با برترین صنایع و کارخانجات تولیدی میلگرد آجدار در ایران و خارج از کشور آشنا کنیم.

یکی از موارد دارای اهمیت در خصوص میلگرد آجدار، کارخانه های تولید کننده آن می‌باشد که هر کدام بر اساس فرآیند و مواد تشکیل دهنده و استاندارد خاصی اقدام به تولید میلگرد آجدار می‌کنند. میلگرد آجدار هر کارخانه نسبت به میلگرد آجدار کارخانه دیگر دارای تفاوت هایی می‌باشد و هر کدام سعی در برآورده کردن یک نوع نیاز مشتری نموده اند. کارخانه های برتر میلگرد آجدار در ایران به شرح زیر است:

  1. میلگرد آجدار ذوب آهن
  2. میلگرد آجدار ابرکوه
  3. میلگرد آجدار ظفربناب
  4. میلگرد آجدار راد همدان
  5. میلگرد آجدار کویر کاشان
  6. میلگرد آجدار میانه
  7. میلگرد آجدار زاگرس
  8. میلگرد آجدار ابهر
  9. میلگرد آجدار نیشابور
  10. میلگرد آجدار احرامیان

  در ادامه به شرح مشخصات و خصوصیات مهم هر کدام از کارخانه های نامبرده خواهیم پرداخت. برای مشاهده قیمت انواع میلگرد آجدار کارخانه های بالا می توانید به صفحه قیمت میلگرد آجدار از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

  1. میلگرد آجدار کارخانه ذوب آهن اصفهان

به احتمال زیاد بارها نام کارخانه ذوب آهن اصفهان را شنیده اید. این کارخانه از شهرت خوبی در زمینه تولید مقاطع فولادی برخوردار است و سابقه طولانی در تولید فولاد در ایران دارد. ظرفیت تولید کارخانه ذوب آهن به بیش از 3 میلیون تن در سال می‌رسد و به عنوان بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد در ایران شناخته میشود. کارخانه ذوب آهن اصفهان از سال 1346 شروع به فعالیت کرده و از محصولات مهم و مشهور این کارخانه میتوان به انواع میلگرد آجدار‌های ساده و آجدار از سایز ۵.۵ تا ۳۲ میلی‌متر، به صورت شاخه‌ای و کلاف و همچنین مفتولی های الکترود، فنری، طوقه و مفتولی کششی اشاره کرد.

  1. میلگرد آجدار کارخانه ابرکوه یزد

کارخانه میلگرد آجدار ابرکوه یزد در سال 1391 تاسیس و اولین میلگرد آجدار های تولید شده توسط این کارخانه در سال 1395 وارد بازار شد. ظرفیت تولید میلگرد آجدار به میزان 450 هزار تن در سال است که در کیلومتر 15 جاده ابرکوه یزد قرار دارد. میلگرد آجدار ابرکوه تنها در گرید A3 در سایزهای 12 تا 32 میلی‌متری تولید می‌شود.

با توجه به این که این کارخانه در حال حاضر فقط میلگرد آجدار آجدار تولید می‌کند، با این حال جز یکی از بزرگترین تولید کنندگان میلگرد آجدار شناخته میشود. البته عمده مصرف بازار و تولید کارخانجات هم میلگرد آجدار آجدار می‌باشد که به زودی خط تولید میلگرد آجدار های کلاف نیز به تولیدات کارخانه ابرکوه اضافه خواهد شد.

  1. میلگرد آجدار کارخانه فولاد ظفر بناب

کارخانه ظفر بناب از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع میلگرد آجدار شروع کرد. میلگرد آجدار های تولیدی این کارخانه در گرید های A2 و A3 در تمامی سایزهای 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22، 25 و 28 با کیفیت بسیار خوب تولید می‌شوند. بر روی محصولات تولید شده کارخانه ظفر  بناب، علامت ZN.CT حک شده است که نشان دهنده محصول شرکت ظفر بناب آذربایجان می‌باشد.

  1. میلگرد آجدار کارخانه فولاد راد همدان

کارخانه فولاد راد همدان به عنوان یکی از برترین کارخانه های تولید کننده فولاد و میلگرد آجدار، فعالیت خود را از سال 1390 و با ظرفیت 500 هزار تن در سال شروع کرد. میلگرد آجدار های تولید شده توسط این کارخانه در دو نوع میلگرد آجدار ساده و میلگرد آجدار آجدار هستند.

میلگرد آجدار راد همدان از بهترین برند های تولیدکننده میلگرد آجدار شناخته میشود که در تولیدات میلگرد آجدار خود از تجهیزات مدرن و تکنولوژی به روز استفاده می‌کند.

  1. میلگرد آجدار کارخانه فولاد کویر کاشان

کارخانه میلگرد آجدار کویر کاشان در سال 1379 تاسیس شد و در سال 1381 از سازمان صنایع استان اصفهان، اعلامیه رسمی برای احداث واحد نورد میلگرد آجدار را دریافت کرد. میلگرد آجدار های کارخانه کویر کاشان، در گرید های A2 و A3 و A4 در سایز های 8 تا 40 و در گرید A1 از سایز 12 تا 50 تولید می‌شود. مجتمع فولاد کویر کاشان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان میلگرد آجدار در کشور می‌باشد.

  1. میلگرد آجدار کارخانه فولاد آذربایجان میانه

کارخانه فولاد آذربایجان میانه به عنوان یکی از اولین تولید کنندگان میلگرد آجدار در شمال غرب ایران در شهرستان میانه، در سال 1368 تاسیس و در سال 1379 به بهره برداری رسید. میزان تولید این کارخانه 550 هزار تن در سال در زمینی به مساحت 45 هکتار است.

خطوط تولید کارخانه فولاد میانه شامل تجهیزات و تکنولوژی های بسته بندی خودکار، پوسته زدایی، نورد و خنک سازی محصولات و دیگر تجهیزات عملیاتی در خصوص تولید مقاطع فولادی می‌باشد. محصولات تولیدی این کارخانه شامل میلگرد آجدار ساده و آجدار، نبشی و ناودانی و تسمه های فولادی به دو شکل فابریک و گالوانیزه می‌باشد.

  1. میلگرد آجدار کارخانه صبا فولاد زاگرس

کارخانه میلگرد آجدار صبا فولاد زاگرس در سال 1393 در نزدیکی شهرکرد، در کیلومتر 35 جاده بروجن احداث شد. ظرفیت تولید میلگرد آجدار کارخانه صبا فولاد، 420 هزار تن در سال است. کارخانه صبا فولاد زاگرس فقط میلگرد آجدار آجدار تولید میکند که از تکنولوژی شرکت زیمنس آلمان در فرآیند تولید میلگرد آجدار های آجدار خود بهره می‌برد.

  1. میلگرد آجدار کارخانه کیان ابهر زنجان

کارخانه میلگرد آجدار کیان ابهر زنجان در سال 1394 واقع در شهرک صنعتی شریف در زنجان تاسیس شد. میلگرد آجدار های این کارخانه در دو گرید A2  و A3 تولید میشود همچنین ظرفیت تولید این کارخانه 200 هزار تن در سال است.

محصولات فولادی تولید شده توسط کارخانه فولاد کیان ابهر، دارای استاندارد ملی 3132 است.

  1. میلگرد آجدار کارخانه فولاد خراسان نیشابور

کارخانه فولاد خراسان نیشابور در سال 1369 تاسیس شد و در سال 1380 به بهره برداری 550 هزار تن مقاطع فولادی رسید. کارخانه فولاد نیشابور به دلیل واحد های مختلف تولید فولاد به عنوان سومین کارخانه فولاد کشور در زمینه تولید کنستانتره و گندله‌سازی شناخته شده و دارای واحد های نورد، واحد ریخته‌گری و ذوب، واحد احیای ذغال سنگ و دیگر مقاطع فولادی می‌باشد. محصولات فولادی این کارخانه شامل میلگرد آجدار ساده و آجدار، نبشی و ناودانی، شمش های فولادی و تسمه می‌باشد.

  1. میلگرد آجدار کارخانه فولاد احرامیان یزد

کارخانه فولاد یزد احرامیان در سال 1358 در یزد تاسیس شد و محصولات فولادی مختلفی شامل میلگرد آجدار ساده و آجدار، انواع شمش فولادی، تیرآهن تولید میکند. این کارخانه به تازگی گستردگی محصولات خود را افزایش داده و توانسته خود را در میان کارخانه های برتر قرار دهد.

کارخانه های نامبرده از بهترین کارخانه های کشور در زمینه تولید میلگرد آجدار می باشند ولی سایر کارخانه ها به شرح زیر نیز تولید میلگرد آجدار انجام می دهند و در دسته میان رده و رده عالی می توانند قرار گیرند.

  1. کارخانه فولاد شاهین بناب
  2. کارخانه آریان فولاد قزوین
  3. کارخانه پرشین فولاد آریا
  4. کارخانه فولاد آناهیتا گیلان
  5. کارخانه نورد فولاد گلستان
  6. کارخانه جهان فولاد سیرجان
  7. کارخانه نورد کوثر اهواز
  8. کارخانه سپهرایرانیان تهران
  9. کارخانه کیان فولاد کاشان
  10. کارخانه نیک صدرا توس
  11. کارخانه فولاد کاوه اروند
  12. کارخانه آتیه خلیج فارس
  13. کارخانه شمس سپهر تهران
  14. کارخانه ذوب و نورد کرمان
  15. کارخانه جهان فولاد غرب
  16. کارخانه فولاد قائم رازی
  17. مجتمع فولاد گیلان
  18. مجتمع فولاد شاهرود
  19. کارخانه کاوه تیکمه داش تبریز
  20. کارخانه فولاد بافق یزد

تمامی کارخانه های بالا میلگرد آجدار را در سطح و استاندارد های مختلفی تولید و عرضه می‌کنند که می تونید از قیمت لحظه ای آن ها به همراه جدول وزنی و ابعاد، در سفیران آهن مطلع شوید.

معرفی برترین کارخانه های میلگرد آجدار در خارج از کشور:

میلگرد آجدار در سرتاسر جهان تولید و عرضه می گردد، در ادامه به معرفی برترین کارخانه ها و تولیدکنندگان میلگرد آجدار در خارج از کشور می‌پردازیم.

  1. شرکت هایلیم میلز در کشور سوئیس

یکی از پیشروه های تولید میلگرد آجدار شرکت هایلیم میلز است که در سال 1933 تاسیس شده است و در حال حاضر 2000 نفر از کارکنان را به خدمت گرفته است.

  1. شرکت آرسلور میتال در کشور بلژیک

بزرگترین تولید کننده فولاد در جهان می باشد که میلگرد آجدار را به صروت کاملاً تخصصی تولید و عرضه می کند و در 60 کشور جهان فعالیت دارد و برترین کارخانه میلگرد آجدار در بلژیک می‌باشد.

  1. شرکت پوهانگ در کشور کره جنوبی

یکی دیگر از برترین کارخانه های تولید فولاد در جهان است که میلگرد آجدار را تولید و به کشور های متعددی در جهان صادر می‌نماید.

  1. شرکت آرسنال متال در کشور روسیه

یکی از برترین کارخانه های تولید کننده میلگرد آجدار در اروپا می باشد که میلگرد آجداری با کیفیت عالی به کشورهای متعدد صادر می‌نماید.

  1. شرکت تاتا استیل در کشور هند

کارخانه‌ای با تولید فولاد و مقاطع فولادی که میلگرد آجداری مطابق با استاندارد جهانی تولید و عرضه می نماید.

باید به این نکته توجه کرد که کارخانه ها و کشور های متعددی اقدام به تولید و عرضه فولاد در سراسر دنیا می نمایند که ما در بالا چند کشور و کارخانه مهم را ذکر کردیم.

اما برترین نوع میلگرد آجداری که تولید و مورد استفاده قرار می گیرد کدام است؟

در پاسخ به این سوال ابتدا باید دسته کاربرد مورد نظر خود را برای میلگرد آجدار مشخص کنیم. با تشخیص اینکه در کجا می خواهیم از میلگرد آجدار استفاده کنیم، می توانیم بهترین میلگرد آجدار را مشخص کنیم. مثلاً بهترین نوع میلگرد آجدار استفاده شده در ساختمان با میلگرد آجدار استفاده شده در صنعت هوافضا متفاوت است.

بر کسی پوشیده نیست که اصلی ترین کاربرد میلگرد آجدار در ساختمان سازی است اما دلیل آن چیست؟میلگرد آجدار یک متمم اصلی در ساختمان سازی است. البته باید یادآور شویم که میلگرد آجدار علاوه بر ساختمان سازی در ساخت و تولید خودرو، دستگاه های صنعتی و صنعت هوا و فضا، دریایی و نفت و گاز استفاده می شود.

روش صحیح تشخیص نوع و سایز میلگرد آجدار مناسب برای شما، با مشخص کردن نوع استفاده و کاربرد آن تعیین می‌شود. برای سهولت در انتخاب میلگرد آجدار مناسب برای شما، پیشنهاد میکنیم که با مشاوران و کارشناسان حرفه‌ای سفیران آهن تماس بگیرید. به شما پیشنهاد میکنم مقاله راهنمای خرید میلگرد با کیفیت را از دست ندهید.

سوالات متداول برترین کارخانه های میلگرد آجدار:

با کیفیت ترین میلگرد آجدار از کدام کارخانه تولید میشود؟

با کیفیت ترین میلگرد آجدار تولید شده به ترتیب از کارخانه های ذوب آهن اصفهان و ابرکوه یزد می‌باشد. سپس در رتبه بعدی کیفیت تولید میتوان به کارخانه فولاد ظفر بناب اشاره کرد.

قدیمی ترین کارخانه ها در حوزه تولیدات مقاطع فولادی کدامند؟

قدیمی ترین کارخانه مقاطع فولادی، کارخانه ذوب آهن اصفهان می‌باشد که در سال 1350 به بهره‌ برداری رسید و پس از آن میتوان به کارخانه فولاد مبارکه اصفهان اشاره کرد که در سال 1360 به بهره برداری رسید همچنین میلگرد آجدار از محصولات محبوب کارخانه ذوب آهن اصفهان است که در حجم بالایی تولید می‌شوند.

برترین کارخانه های تولید میلگرد آجدار کدامند؟

برترین کارخانه های تولید میلگرد آجدار را به ترتیب میتوان کارخانه ذوب آهن اصفهان و در رتبه بعد کارخانه های و ابرکوه یزد و کارخانه فولاد ظفر بناب دانست.

جمع‌بندی:

در این مطلب به بررسی ویژگی ها و سابقه و ظرفیت تولید 10 کارخانه برتر میلگرد آجدار در ایران پرداختیم تا شما کاربران عزیز بتوانید شناختی بهتر درباره برترین کارخانه جات تولید کننده میلگرد آجدار داشته باشید. همچنین ضمن تشکر از شما که تا این قسمت از این مقاله با سفیران آهن همراه بودید، خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید. امیدواریم که این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته و بتوانیم به اطلاعات و آگاهی شما هر چند به میزان کم افزوده باشیم.

پشتیبانی-واتساپ پشتیبانی واتساپ پشتیبانی-تلگرام پشتیبانی تلگرام پشتیبانی-ایتا پشتیبانی ایتا